[O1] Trwałość szkodnika

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • dcf142
    Classic
    • 2011
    • 8

    [O1] Trwałość szkodnika

    Zamieszczone przez bzyq_74
    Zamieszczone przez Udesky
    Jeden but w podłogę w przypadku diesla i z tej zielonej choinki zostało by osmolone czarne coś. :szeroki_usmiech
    Chodzi o to aby cały czas była zielona, stanie się czarna wypadasz z gry :szeroki_usmiech
    powalił mnie tekst my tu gadu gadu a kolejne drzewka rosną, dziś widziałem kolejnego furacza z drzewkiem, zaczynam się poważnie zastanawiać CO ONO OZNACZA ? Może ktoś na sieci wyśledził mnie się nie udało ?
  • hose
    Classic
    • 2010
    • 21

    #2
    [O1] Trwałość szkodnika

    Hi

    Mam pytanie do wszystkich klubowiczów, ile może wytrzymać turbo w silniku AHF latam w 99 procentach po trasie w pełnym zakresie obrotów.Pytam sie dlatego ,że naczytałem się, że turbo tak do 200 tys daje radę potem mogą być już kłopoty. Mam przejechane 192 tys, szkodnik lata po trasie do 200 km/h oczywiście jak są warunki.Turbo ciągnie cały czas i nie mam problemów z brakiem mocy etc.Przestrzegam zasad użytkowania TDI, czyli serwis olejowy, nie butować zimnego silnika jak również odczekanie po jeździe na schłodzenie turbiny.Nie mule również mojego szkodnika. Ile zrobiliście km najwięcej bez jakieś awarii motoru?

    Komentarz

    • AdamB
      RS
      S_OCP Member
      • 2007
      • 8030
      • Octavia IV (NX3)
      • DKZA 2.0 TSI 190 KM

      #3
      hose, są lub były takie auta co zrobiły dwa razy tyle.
      Octavia IV 2.0 TSI DSG 4x4 STYLE - DYNAMIC

      Komentarz

      • marekzu
        L&K
        • 2007
        • 1412
        • Superb II combi (3V5)

        #4
        u mnie mialo 270kkm jak sprzedawalem auto , u brata jakies 290kkm ja bylo wymienione - ale tam stanely kierownice i pewnie po czyszczeniu dalej by jezdzilo

        Komentarz

        • krzyzie
          Drive
          • 2009
          • 85

          #5
          cześć.
          Moja ma już przeszło 306tys. km i narazie ciągnie.
          Słychać świst przy około 1500 - 1800 obr ale mam tak od kiedy ją kupiłem przy jakimś stanie 250tys.km.
          Auto było odkupione z firmy więc znam wcześniejszą historię więc napewno turbo nie było robione.
          pozdro
          krzyzie
          Skoda Octavia I-2000r. - 1,9TDI AHF 110KM
          Alfa Romeo 145 - 1.6 boxer - only noPB
          Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym. Zastrzega się prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny :mrgreen:

          Komentarz

          • krzysiek13
            L&K
            • 2010
            • 1155

            #6
            ASZ 194000km turbo nie wykazuje żadnych oznak zużycia
            Octavia

            Komentarz

            • piernik
              Elegance
              S_OCP Member
              • 2007
              • 975
              • Octavia II combi (1Z5)
              • BSE 1.6 MPI 102 KM

              #7
              243 tys ale przez padnięty N75 kierownice są do czyszczenia.

              Komentarz

              • lookashECL
                Rider
                • 2009
                • 416
                • Rapid (NH3)

                #8
                219k i pięknie śmiga ALH :-)
                Była Octa 90 w dizlu teraz jest Rapid w benzynie KONICHIWA... !!!

                Komentarz

                • radaralpin
                  Ambiente
                  • 2009
                  • 127

                  #9
                  1 kupiłem jak mała ok 80tys turbo padło mi przy 146 ale te pierwsze 80 zrobiło podejrzewam w korkach
                  inna miała 170tys ponad i nic jej nie było

                  teraz patrze i obserwuje kolejną

                  zobaczy sie
                  radar
                  zwykły tdi po raz czwarty
                  Octavię Tour pierwszej generacji wyprodukowano w liczbie aż 1 442 126 egzemplarzy

                  Komentarz

                  • radekgw
                    L&K
                    • 2010
                    • 1182

                    #10
                    hose u mnie okolo 240 tys. zrobilem 70 tys w ciagu pol roku wlasnie caly czas latajac po niemieckich autobanach, i z turbinka nic sie nie dzialo, a nigdy nie zamulalem
                    Jest 230 i 500 http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=74730

                    Komentarz

                    • samtech84
                      Elegance
                      • 2008
                      • 988
                      • Octavia I (1U2)
                      • ALH 1.9 TDI VP 90 KM

                      #11
                      Ja mam AGR 305 kkm i jak na razie żadnych problemów ze sprężarką.

                      Komentarz

                      • arkady
                        Ambiente
                        • 2010
                        • 136
                        • Octavia II (1Z3)
                        • CAXA 1.4 TSI 122 KM

                        #12
                        Przy 250 było czyszczone turbo i kierownice, choć do dziś nie wiem czy potrzebnie, bo jak się okazało auto zamulał padnięty przepływomierz.

                        Komentarz

                        Pracuję...